Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Ανοικτή Λογοτεχνία στο Διαδίκτυο

Αυτό το μήνυμα πληροί τις προϋποθέσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί μηνυμάτων προβολής. Κάθε μήνυμα θα πρέπει να φέρει τα πλήρη στοιχεία τού αποστολέα ευκρινώς και θα πρέπει να δίνει στον δέκτη τη δυνατότητα διαγραφής (Οδηγία 2002/31/CE και A5-270/2001 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου). Αν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε ενημέρωση στείλτε τη λέξη ΔΙΑΓΡΑΦΗ.
Εστάλη από το BlackBerry® smartphone.
www.blackberry.com
Παρακαλούμε σκεφθείτε σοβαρότατα το περιβάλλον πριν αποφασίσετε να εκτυπώσετε αυτό το μήνυμα.

From: Arxontoula Diakomanoli <a_diakoma@hotmail.com>
Date: Tue, 24 Apr 2012 13:26:58 +0300
To: 4GR NETWORKS<root@gr-host.net>; 8eios george<gnnikolaidis@gmail.com>; 8eios mixalis<mihalis.nicolaidis@gmail.com>; 8odwris omnisys<nukeflood@hotmail.com>; a8ina soulaki<soulaki@mail.gr>; aderfos glukos<diakoman@gmail.com>; <alexandros_s@hotmail.com>; alexis pistoli<alexis200904@hotmail.com>; alex sandros<asandros8@gmail.com>; <alkinoosiwannidis@hotmail.com>; alpha news<alpharodos@tellas.gr>; <altin_kaka_10@hotmail.com>; andreas tsi<tsiko3@hotmail.com>; <anha@otenet.gr>; anna xazinikita<fkre@mail.gr>; antonis xatzialexiou<ahatzialexiou@clubgreece.gr>; <antxman@live.com>; <aqua-forte@hotmail.com>; <arxo_23@hotmail.com>; Arxontoula Diakomanoli<a_diakoma@hotmail.com>; athinoula soulaki<asoulaki@yahoo.gr>; auto kalogeris<autokalogeris@hotmail.com>; <balthazar@mail.gr>; beli<g.beligradis@gmail.com>; <chrisman195@hotmail.com>; <ctylianoc@hotmail.com>; deppy gianneski<des_gian@hotmail.com>; despoina dovletoglou<d.dovletoglou@yahoo.gr>; dikaia kalamara<rihannajayz2007@gmail.com>; <dimi-6-@hotmail.com>; dimitra staurianou<info@makersgroup.gr>; dimitra vatenou<dimi_va@windowslive.com>; dimitris<noreply@facebookmail.com>; dimitris triantafyllidis<karaflas_d@hotmail.com>; dr. kostakourta name<samoa24@hotmail.com>; <e_chrisis@hotmail.com>; egw io<a_diakoma@yahoo.gr>; eirini xatzinikita<exatzinikita@yahoo.gr>; eirini xatzinikita<exatzinikita@yahoo.com>; Emmanouel kopelos<manos81988@hotmail.com>; ETERODHMOTES<eterodimotes@pasok.gr>; etrodimotes rodos<eterodimotes.rodos@gmail.com>; evaggelia konstantarou<evaggeliakonst@hotmail.gr>; evita paveli<evitta.paveli@gmail.com>; <faybj@hotmail.com>; flamp 2<flampouriaris@gmail.com>; fodas kappatos<nos72009@hotmail.com>; <g_n_nikolaidis@hotmail.com>; gabby bloom<vraxonisidas@yahoo.gr>; gabby bloom<vraxonisidas@yahoo.com>; george panagiotou<hollywood-dvd@live.com>; george plussoda<georgeplussoda13@hotmail.com>; george pokkias<pokkias@yahoo.gr>; george skeuofulakas<admin@inkarpathos.com>; george skeuofulakas<george@inkarpathos.com>; Gianna Koutoula<g_kout@otenet.gr>; giorgos kosmas<kosmas.georgios@yahoo.com>; giorgos kousournas<kousournas@gmail.com>; giorgos tsirkas<tsirkasboy1@yahoo.gr>; <helter-skellter@windowslive.com>; Iakovos Gryllis<ig@exelixis.net.gr>; ilias fronas<zudrafio@hotmail.com>; iwanna<joanmar71@gmail.com>; <jasoneverhat@windowslive.com>; ka Kaiti pantopoulou<katrinkorifi@gmail.com>; <klery1954@hotmail.com>; kolligris nikos<nik325@gmail.com>; kostakis<kostaskourtis23@yahoo.gr>; <kostogiorgos7474@hotmail.com>; kousournas sta8is<anom@nad.gr>; Kyriakos Raptis<kiriakos__free@hotmail.com>; <lia_chatzinasiou@msn.com>; lina papatsi<lina.papatsi@yahoo.gr>; <lore_alpino_22@hotmail.com>; LUKE PAN<luke_pan_@msn.com>; <makproap@hotmail.com>; manolis kinigakis<kinigakis@yahoo.gr>; <manolismagriplis@hotmail.com>; maraki diakogianni<mardiakogianni@gmail.com>; MARIA 2<psemper07018@rhodes.aegean.gr>; <maria.roussaki@gmail.com>; <maria_grz@hotmail.com>; Maria Diakomanoli<m_diakoma@hotmail.com>; maria kamma<kamma@pasok12.gr>; maria nomarxia<grdyte@nad.gr>; marianthi lamprianou<marianthiplanet@hotmail.com>; maria rapti<rapmaria1@gmail.com>; maria valla<mvalla@walla.com>; <marilenakarafoti@hotmail.com>; marina kousoulidou<marinapalela@hotmail.com>; <markos-fb@hotmail.com>; matoulo d<matou_d@hotmail.com>; mhteroula<f_diakoma@hotmail.com>; Michael. T<mikhail213@hotmail.com>; mike karpodinis<mkarpodinis@yahoo.com>; MIXALHS RODITIS<sys@seaservice.gr>; mixalis drakiou<mixalis_rodos@hotmail.com>; mixalis tsagkaris<eparxeio@hotmail.com>; <mrcdppr@hotmail.com>; Myrto Karanikoli<neriah_cl2@hotmail.com>; N.E. Dvdekannhsa N.E. Dvdekannhsa<nendwd@pasok.gr>; <ndiakoma@hotmail.com>; <ndiakoma@otenet.gr>; <nikolaos_l@hotmail.com>; nikoletta koilia<nikolrho@gmail.com>; <nikolrho@hotmail.com>; <nikos.2010@hotmail.com>; Nikos Kakkiou<nikos_24_04@hotmail.com>; Nikos Lotkanidis<royalsec@otenet.gr>; nikos<nikos_paragios@hotmail.com>; NIKOS RAMMOS<nikosrammos@yahoo.gr>; nikos tripis<tripisnikos@hotmail.com>; PANAGIOTIDIS KOSTAS<panagiotidiskostas@gmail.com>; <panos25m@otenet.gr>; pantelis mastrochristos<pantelis.mastrochristos@gmail.com>; pantelis tsirkas<pantelistsirkas@hotmail.com>; Papadimitris Giannis<papadimitris@ebed.gr>; paraskeuoula<vivienne5805@yahoo.gr>; pateroulis<manolis.diakomanolis@hotmail.com>; phoebe petroulia<fivou@hotmail.com>; PRESS-GR<press.gr@hotmail.com>; <reficulgr@hotmail.com>; rena diakidi<renad@rho.forthnet.gr>; Renata Sidney<sidneymartin0512@hotmail.com>; stelios f<attiliohortis@mailbox.gr>; stelios fragkos<bilancia96@yahoo.com>; stelios kavouras<tharria@hotmail.com>; stelios orfanos<steliosor@gmail.com>; stratos<aggst53@yahoo.gr>; stratos stratos<stratosv39@msn.com>; <strawberoula@yahoo.com>; tasos<cmf@otenet.gr>; TASOS GAIGOUNIDHS<giagounidhs@nad.gr>; temis andreou<temis1an@hotmail.com>; TEMMA HELLAS LTD<info@temmahellas.gr>; theofilos zoidis<tzoidis@yahoo.gr>; theofilos zwidis<tzoidis@yahoo.com>; thodoris hatziapostolou<thodorishatziapostolou@hotmail.com>; Tonia Pard<to.naki22@hotmail.com>; triantafilos karatrandos<karatrandos@hotmail.com>; tsampika kiaxagia<ktsampika@yahoo.gr>; tsampikos magioglou<tmagiogloy@yahoo.com>; UNIVERSITY PRESS<acad@universiry-press.gr>; vaggelis paras<vagparas@hotmail.com>; <vars777@hotmail.com>; VASILIS<info@metaxotipiki.gr>; vasilis pouliou<vasilis-x360@hotmail.com>; <vivienne5805@hotmail.com>; voula<psemper09033@rhodes.aegean.gr>; <vraxonisidas2@yahoo.com>; <vzoidis1@hotmail.com>; <xaris982@hotmail.com>; xristina mauridou<kylie_m22@hotmail.com>; <zafiro.kosma@hotmail.com>; zwidis nikos<nzoides@yahoo.gr>; zwidis nikos<nzoides@yahoo.com>; ΑΪΒΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ<aivanick@otenet.gr>; ΑΙΜΙΛΙΑ ΚΑΛΟΨΥΧΟΥ<emily3rodos@yahoo.com>; ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ<manolakis1974@hotmail.com>; Αλεχαντρο Σανδρούλης<asandros@mycosmos.gr>; ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ<nastasia_dim@yahoo.gr>; ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΑΜΠΟΥΝΤΖΗΣ<evsap1@gmail.com>; ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΝΑΒΑΣ<karnavasb@yahoo.gr>; ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΝΟΥΣ<kinous__bas@hotmail.com>; ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ ΖΩΙΔΗΣ<vzoidis1@gmail.com>; Βλάχος Δημήτριος<vlachos1@auth.gr>; βουλή των Ελλήνων<center@parliament.gr>; Γεωργία Πιτσίκα<fgipits@hotmail.com>; ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΣΣΑΣ<zimotirio@gmail.com>; ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΣΣΑΣ<passas46@windowslive.com>; ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΣΑΡΑΣ<kassarasg@yahoo.gr>; ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΙΓΡΑΔΗΣ<g.beligradis@clubgreece.gr>; ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΙΚΟΣ<george.nikolikos@gmail.com>; ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΠΑΣ<gpappas21@hotmail.com>; ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ<yiorgosst8@hotmail.com>; δαμιανός<myself@otenet.gr>; Δέσποινα Καμπούρη<sales@omnisys.gr>; ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΑΚΙΡΗ<d.mpakiri@afandou.gr>; ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΑΜΑΡΑ<samaradimitra@yahoo.gr>; ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥ2<stavrianou@gmail.com>; ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥ<dimitra@stavrianou.gr>; ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΜΑΡΑΣ<marmaras@rtel.gr>; ΔΗΜΟΣ<psemper08001@aegean.gr>; δήμος Βης<kaila@rhodes.aegean.gr>; ΔΟΝΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ<support@pliroforiki.com.gr>; ΕΛΕΝΗ ΠΟΛΥΔΩΡΟΥ<elenipol25@msn.com>; Ελευθέριος Ιακώβου<eiakovou@auth.gr>; ΗΛΙΑΣ ΖΩΙΔΗΣ<elias.zoidis@gmail.com>; Ηρώ Κοσμά<irouli_irako@yahoo.com>; ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΠΑΡΑΚΑΣ<barakas@otenet.gr>; Καρατσιόρας Δημήτρης<karats@otenet.gr>; ΚΑΤΙΝΙΑΡΗΣ ΝΙΚΟΣ<katiniarisnikos@yahoo.gr>; ΚΙΚΗ ΣΠΑΡΤΑΛΗ<spartalis@yahoo.com>; ΛΟΪΖΟΥ ΕΥΗ TV COSMOS<antenna12@fm12.gr>; ΜΑΝΟΛΗΣ ΧΡΥΣΗΣ<emmanuel@pasok.gr>; Μάρθα Κουντούρη<armoniadiatrofis@gmail.com>; Μάρθα Κουντούρη<mar8ahou@hotmail.com>; ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ<mixalistsagaris@hotmail.com>; Νεκταριος Παπαμαρκος<nektariosmyway@hotmail.com>; ΝΙΚΟΣ<nick47@klm.forthnet.gr>; Ντίνα Αγγελικοπούλου<ntina.aggelikopoulou@yahoo.gr>; ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ ΚΤΗΡΙΚΟΣ<pankrit1@msn.com>; ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΗΣ<buscar2@otenet.gr>; παπαδημήτρης γιάννης<info@interconsulting.gr>; ΠΟΠΗ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ<poppymavrogianni@hotmail.com>; ρένα διακίδη<renad@otenet.gr>; ΣΑΒΒΑΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ<xasavvas@otenet.gr>; Σπυρος Χατζηστεφανου<spi-gr@hotmail.com>; ΤΑΣΟΣ ΧΑΤΖΗΛΙΑΜΗΣ<tasos@rhodos-tours.gr>; ΤΕΛΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΔΗΣ<telisiraklidis@yahoo.com>; ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ<philipposrho@yahoo.gr>; ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ<fotini_papagrigoriou@yahoo.gr>; ΧΑΤΖΗΔΙΑΚΟΣ ΦΩΤΗΣ<xatzidiakos@mail.com>; Χρήστος<chsd62@yahoo.gr>; konstantina zzavou;Teara Mckiver;Mimico Johnson;priya priya;<cid-0009102f7cbbfe77@groups.live.com>
Subject: FW: Πρθ: F wd: Πρθ: Α νοικτή Λογ οτεχνία στ ο Διαδίκτυ ο.


Date: Mon, 23 Apr 2012 20:14:41 +0100
From: samaradimitra@yahoo.gr
Subject: Πρθ: Fwd: Πρθ: Ανοικτή Λογοτεχνία στο Διαδίκτυο.
To:





Πεζογραφία
Μίμης Ανδρουλάκης | Γιάννης Αρκούδος | Νικόλας Αφρόκαλος | Γιάννης Βανίδης | Καίτη ΒασιλάκουΔημήτρης Βασιλειάδης | Λεία Βιτάλη | Νίκος Βλαντής | Κώστας Βουλαζέρης | Ντόρα Γιαννακοπούλου | Ευθύμιος Γουργουρής | Γιώργος Δαμιανός | Στέφανος Δάνδολος | Σοφία Δευτερίγου | Βασίλης ΔημητριάδηςΝίκος Δήμου | Λένα Διβάνη | Βασίλειος Δρόλιας | Κώστας ΘερμογιάννηςΞενοφών Ίσαρης | Πάνος Κάλαρης | Δημήτρης ΚαραβασίληςΝίκος Καρακάσης | Γιώργης Καραμπατέας | Μάνος ΚοντολέωνΠερικλής ΚοροβέσηςΛευτέρης ΚρητικόςΑλέξανδρος Κυριακόπουλος | Ευάγγελος Λαγουτάρης | Στέφανος Λίβος | Νιόβη Λύρη | Ηλίας Μάκης | Δημήτρης ΜακρήςΘάνος Μαντζάνας | Λιλή Μαυροκεφάλου | Σμαραγδή ΜητροπούλουΔημήτρης Μπαρσάκης | Ελένη Μπιρμπίλη | Περικλής Μποζινάκης | Ιωάννα Μπουραζοπούλου | Αντώνης Μπουρίτσας | Σοφία Νικολαΐδου | Τομάζος ΠαγώνηςΒασίλης Παπαθεοδώρου | Παναγιώτης Παπανικολάου | Χριστόφορος Παυλίδης | Γιάννης Πλιώτας | Κώστας Πουλιανίτης | Ελ Ρόι | Τέος Ρόμβος | Ελένη ΣεμερτζίδουΠαναγιώτης Σιμιτσής | Ερρίκος ΣμυρναίοςΑλέξης Σταμάτης | Κώστας ΣφακιανάκηςΑγγελική Σχοινά | Δημήτρης Τζουβάλης | Θανάσης Τριαρίδης | Γιώργος Τσαντίκος | Σοφία ΤσουρλάκηΕυγενία Φακίνου | Νίκος ΦάκοςΓιάννης Φαρσάρης | Σωτήρης Φιλιππίδης | Ανδρέας Φλουράκης | Μιχάλης Φουντουκλής | Ελένη Φουρνάρου | Λάκης Φουρουκλάς | Λένος Χρηστίδης | Αρχοντής ΧρυσουλάςLarry CoolCarnellio Coop
Ποίηση
Ζήσης Αϊναλής | Πέτρος ΑρτάνηςΝίκος Αστέρης | Μαρινέλλα Βλαχάκη | Ευγενία ΒογιατζήΘοδωρής ΒοριάςΑθανάσιος ΓανίδηςΧρήστος Γεωργακόπουλος | Γιώργος ΓώτηςΤίμος Ζούμπος | Παναγιώτης ΚαποδίστριαςΆρης Κόντε | Βασίλης ΚορλόςΧρήστος Λορέντζος | Φώντας Μακρόπουλος | Άρης Μανουράς | Χάρης Μπαρμπούλης | Γιώργος Μπλάνας | Νικόλαος ΝεράντζηςΘάνος Πάσχος | Γιάννης Ποταμιάνος | Κώστας Πουλιανίτης | Γιώργος Πρίμπας | Δημήτρης Ρούσης | Κική ΣαργιώτουΕλένη Σεμερτζίδου | Λένα Σεπτέμβρη | Κωνσταντίνος Σιάκας | Κώστας ΣφενδουράκηςΚωστής Τριανταφύλλου | Χρήστος Τσελέντης | Ιωάννης Τσιουράκης | Νικόλας Χουέρβος
Ξένη λογοτεχνία
Παιδική λογοτεχνία
Μαρία ΑγγελίδουΦραντζέσκα Αλεξοπούλου - Πετράκη | Κατερίνα ΑναγνώστουΝικόλας Ανδρικόπουλος | Μαρία Ανδρικοπούλου | Φιλομήλα Βακάλη - ΣυρογιαννοπούλουΛήδα Βαρβαρούση | Αγγελική ΒαρελλάΕλένη Γερουλάνου | Γαλάτεια Γρηγοριάδου - ΣουρέληΚική Δημητριάδου | Ελένη ΔικαίουΣοφία Ζαραμπούκα | Άλκη Ζέη | Παντελής ΖούραςΒαγγέλης Ηλιόπουλος | Βασιλική Κάργα | Καλλιώ Καστρησίου | Λώρη ΚέζαΜάνος ΚοντολέωνΙωάννα Κυρίτση | Σοφία Μαντούβαλου | Γιώργος Μαρίνος | Βούλα ΜάστορηΈρη Μαυράκη | Μαρία Μαυρίδου - Καλούδη | Σύρμω ΜιχαήλΑμάντα Μιχαλοπούλου | Χρήστος ΜπουλώτηςΒασιλική Νευροκοπλή | Μαρούλλα Πανάγου | Αλέξανδρος ΠαπαδιαμάντηςΒασίλης Παπαθεοδώρου | Σοφία ΠαράσχουΓιολάντα Πατεράκη | Λότη Πέτροβιτς - ΑνδρουτσοπούλουΝαννίνα Σακκά-ΝικολακοπούλουΑγγελική Σχοινά | Βαγγέλης ΤασιόπουλοςΕυγένιος ΤριβιζάςΓιολάντα Τσιαμπόκαλου | Κυριάκος ΧαρίτοςΠάνος Χριστοδούλου | Βάσω ΨαράκηΛίτσα ΨαραύτηΔήμητρα Ψυχογυιού
Δοκίμια

11 σχόλια:

  1. ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΛΗΨΗ ΔΑΝΕΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ (R.M.L.C)

    Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι ο Κρίστοφερ Νικολά. θέλω να μαρτυρήσω τον καλό δανειστή δανείου ο οποίος μου έδειξε φως μετά από το scammed από 5 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δίνουν ένα δάνειο μετά από να με καταβάλουν πολλές αμοιβές που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν ισοδυναμούν με θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη και ήταν συνολικά 17.000,00 Ευρώ. Μια μέρα, όπως έβλεπα το διαδίκτυο που έδειχνε απογοητευμένος όταν συναντήθηκα μια γυναίκα μαρτυρίας που ήταν επίσης scammed και τελικά συνδέθηκε με μια νόμιμη δανειστή εταιρεία που ονομάζεται Betty Mabel Loan Service και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρε το δάνειο της, έτσι αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια εταιρεία δανείων και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω scammed από 5 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα, αλλά με φυσικά μου περισσότερο πόνο. Εξηγούμαι στην εταιρεία με το ταχυδρομείο και όλα μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια γιατί θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να έρθουν σε επαφή μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε ό, τι ζητήθηκε από εμένα και στο σοκ μου μου δόθηκε ένα ποσό δανείου 250.000,00 Ευρώ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (Betty Mabel Loan Service) που διαχειρίζεται η κ. Betty Mabel ένας Θεός φοβούμενος γυναίκα και εδώ i είμαι σήμερα ευτυχής γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε Αυτή η μεγάλη εταιρεία τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com είναι ευγενικό. παραμένω ο Κρίστοφερ Νικολά ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

    Το όνομά μου είναι η Αγία Αλέξανδρος, ζω στα Χανιά και σήμερα είμαι ευτυχισμένη γυναίκα; Είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε Δανειστής δανείου που θα μπορούσε να αλλάξει τη Ζωή μου και αυτή της οικογένειάς μου, θα παραπέμψω οποιοδήποτε πρόσωπο που ψάχνει για δάνειο σε αυτούς. Αν χρειάζεστε δάνειο και είστε 100% σίγουροι ότι θα επιστρέψετε το δάνειο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί του και παρακαλώ να τους πείτε ότι ο Σάρον Βίβιαν σας ανέφερε σε εσάς. ηλεκτρονική διεύθυνση κα Betty Mabel μέσω: (betty.mabel227@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

    Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι η Σοφία Στεφανία. θέλω να μαρτυρήσω τον καλό δανειστή δανείου ο οποίος μου έδειξε φως μετά από το scammed από 2 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο μετά από να με πληρώσω πολλά τέλη που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν έφεραν κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη και ήταν συνολικά 8.000 ευρώ. Μια μέρα που έβλεπα το διαδίκτυο ψάχνοντας απογοητευμένος όταν συναντήθηκα μια γυναίκα μαρτυρίας που ήταν επίσης scammed και τελικά συνδέθηκε με μια νόμιμη εταιρεία δανείου που ονομάζεται Betty Mabel χρηματοπιστωτική υπηρεσία δανείου και email (betty.mabel227@gmail.com), όπου πήρε τελικά το δάνειό της, γι 'αυτό αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια δανειοδοτική εταιρεία και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω scammed από 2 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα, αλλά φυσικά μου περισσότερο πόνο. Εξηγούμαι στην εταιρεία με το ταχυδρομείο και όλα μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια γιατί θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να έρθουν σε επαφή μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα ζητήθηκα από εμένα και στο σοκ μου μου δόθηκε ένα δάνειο ύψους 65.000,00 Ευρώ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (Betty Mabel Financial Loan Service) που διαχειρίζεται η κ. Betty Mabel God φοβάται γυναίκα και εδώ i είμαι σήμερα ευτυχής γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε Αυτή η μεγάλη εταιρεία τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (betty.mabel227@gmail.com) είναι ευγενικός. Καλή τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΔΑΝΕΙΟΥ

    Το όνομά μου είναι ο Alex Philip πολίτης της Πάτρας. Έχω scammed από 4 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές στο Διαδίκτυο, όλοι υπόσχονται να μου δώσει ένα δάνειο μετά από να μου καταβάλει πολλές αμοιβές που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν έφτασε κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη. Μια μέρα, καθώς έβλεπα το διαδίκτυο με δάκρυα στο μάτι μου, βρήκα μια μαρτυρία για τον άνθρωπο που επίσης εξαπατήθηκε και τελικά συνδεόταν με μια νόμιμη εταιρεία δανείων με την επωνυμία BETTY MABEL LOAN SERVICES (betty.mabel227@gmail.com), όπου πήρε τελικά το δάνειό του, γι 'αυτό αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια δάνειο και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απαχθεί από 4 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα παρά να μου προκαλέσουν περισσότερους πόνους. Εξηγούμαι στην εταιρεία με το ταχυδρομείο και όλα μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια γιατί θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να έρθουν σε επαφή μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκε και μου δόθηκε δάνειο ύψους 270.000,00 ευρώ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (BETTY MABEL LOAN SERVICES) που διαχειρίζεται ο κ. Gary Mark και εδώ είμαι ευτυχισμένος γιατί το δάνειο BETTY MABEL ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ μου έδωσε ένα δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με τις υπηρεσίες δανείου BETTY MABEL LOAN τώρα για το δάνειό σας μέσω email: betty.mabel227@gmail.com

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΩΝ ΒΕΤΤΙΜ
    Email: betty.mabel227@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπόσχομαι να μοιραστώ αυτή τη δήλωση δανείου λόγω του Θεού ευνοεί στη ζωή μου

    Χαίρετε,

    Είμαι Maria Carols, που ζει σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Είμαι σήμερα μια χήρα με τέσσερα παιδιά και έμεινα σε οικονομική κατάσταση τον Μάιο του 2015 και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια γυναίκα του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 850.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου πάνε καλά αυτή τη στιγμή αν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση με παρακαλώ επικοινωνήστε με την κα Betty Mabel (betty.mabel227@gmail.com) για να εξασφαλίσετε ένα δάνειο χωρίς εξασφάλιση, χωρίς πιστωτικό έλεγχο, χωρίς συνυπογράφοντα με επιτόκιο μόλις 3% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα. Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτήν και επίσης θέλω ο Θεός να την ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του. betty.mabel227@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό ότι ο κ. Daniel John, ένας δανειστής ιδιωτικών δανείων, έχει ανοίξει μια οικονομική ευκαιρία για όλους όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια. Δίνουμε δάνειο με επιτόκιο 2% σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και εταιρείες υπό σαφείς και κατανοητούς όρους και προϋποθέσεις. επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να σας δώσουμε τους όρους του δανείου μας στο danieljohnhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα.
        Θέλετε να κάνετε ένα έργο των ονείρων σας, θέλετε ένα σπίτι για την οικογένειά σας ή εάν έχετε χρέη και;
    πληρωτέους λογαριασμούς.
    Οι τράπεζες δεν θέλουν να σας ικανοποιήσουν και δεν ξέρετε την ενοχή σας, είμαι η λύση στα οικονομικά σας προβλήματα.
    Προσφέρουμε επιχορηγήσεις που κυμαίνονται από 5.000 έως 10.000.000 ευρώ με επιτόκιο 02% ετησίως. Αν είστε σοβαροί παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε τις προϋποθέσεις μας.
    Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για περισσότερες πληροφορίες αν το χρειάζεστε.

    Επικοινωνία: richard.martel.finance@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σας

    Χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο ύψους μέχρι 10.000.000 ευρώ για να χρηματοδοτήσετε τα έργα σας, να κάνετε επιχειρήσεις, να αγοράσετε ακίνητα και να εξοφλήσετε λογαριασμούς κ.λπ. με σχετικά χαμηλό επιτόκιο 2% επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.

    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849


    Χαιρετισμοί
    Ντέρεκ Ντάγκλας
    easyloanfirm2020@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεια σας

    Χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο ύψους μέχρι 10.000.000 ευρώ για να χρηματοδοτήσετε τα έργα σας, να κάνετε επιχειρήσεις, να αγοράσετε ακίνητα και να εξοφλήσετε λογαριασμούς κ.λπ. με σχετικά χαμηλό επιτόκιο 2% επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.

    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849


    Χαιρετισμοί
    Ντέρεκ Ντάγκλας
    easyloanfirm2020@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα αγαπητέ κύριε / κυρία,
    Έχετε ανάγκη από οποιοδήποτε είδος δανείου, όπως επιχειρηματικό δάνειο, προσωπική δάνειο, δάνειο εξυγίανσης χρέους, δάνειο αυτοκινήτου, δάνεια σπουδαστών κ.λπ.
    εάν σας ενδιαφέρει οποιοδήποτε είδος δανείου στείλτε μας email σήμερα στο tffinance01@gmail.com για να λάβετε ένα δάνειο
    ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΑΝΕΙΟΥ:

    Ονομα:
    Μεσαίο όνομα:
    Επίθετο:
    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
    Το τηλέφωνο του σπιτιού:
    Τηλέφωνο γραφείου:
    Κινητό:
    Διεύθυνση κατοικίας:
    Πόλη:
    Κράτος / Επαρχία:
    Χώρα:
    Αριθμός φαξ:
    Ηλικία:
    Φύλο:
    Οικογενειακή κατάσταση:
    Κατοχή:
    Μηνιαίο εισόδημα:
    Όνομα του επόμενου συγγενή:
    Διεύθυνση του επόμενου συγγενή:
    Απαιτούμενο ποσό δανείου: ........
    Διάρκεια δανείου (μέγιστο 25 ετών):
    Σκοπός του δανείου: ..........
    ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επικοινωνίας: (tffinance01@gmail.com)
    whatsApp (+14093591901)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρειάζομαι επείγον δάνειο στη διεύθυνση fredlarryloanfirm@gmail.com

    Εδώ είμαστε έτοιμοι να επεξεργαστούμε το δάνειο σας

    Καλή μέρα,

    Είστε επαγγελματίας άντρας ή γυναίκα; Ήρθε η ώρα να εκπληρώσετε το όνειρό σας, είμαστε πιστοποιημένη εταιρεία δανείου, προσφέρουμε δάνειο με χαμηλό επιτόκιο 3%, σε άτομα και εταιρείες σε όλο τον κόσμο, σε οποιοδήποτε νόμισμα θέλετε, λίρες, δολάριο, ευρώ κ.λπ.

    Βασιστείτε σε εμάς σήμερα για ένα γρήγορο και εγγυημένο δάνειο
    επικοινωνήστε μαζί μας μέσω
    Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (fredlarryloanfirm@gmail.com) ή (fredlarryloanfirm@hotmail.com)
    Αριθμός κλήσης / Whatsapp: +2347061892843

    ΑπάντησηΔιαγραφή